Reklamacje i zwroty
Odebranie przesyłki:
Dokładnie sprawdź, czy opakowanie Twojego towaru jest nienaruszone. Jeżeli przesyłka jest uszkodzona, nie przyjmuj jej i poinformuj nas telefonicznie. Dokładnie sprawdź stan opakowania przy kurierze.
W przypadku stwierdzonych uszkodzeń towaru, spisz protokół szkody z kurierem i niezwłocznie prześlij go do nas.
Jeśli uszkodzenie stwierdzą Państwo po odjeździe kuriera, należy jak najszybciej, skontaktować się z firmą kurierską.
Zakupiony towar jest wadliwy:
Zgłoś reklamację u producenta na podstawie gwarancji. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala na najszybsze naprawienie zakupionego towaru.
Dane kontaktowe w karcie gwarancyjnej.
Reklamując towar na podstawie gwarancji w sklepie e-mamaija.pl, działamy jako pośrednik, który przekaże towar do odpowiedniego serwisu, a to wydłuża czas trwania reklamacji.
Możesz także złożyć reklamację w naszym sklepie z tytułu niezgodności towaru z umową (Dotyczy zamówień zrealizowanych do 25.12.2014r). Zgodnie z polskim prawem możesz zażądać naprawy towaru lub wymiany towaru na nowy. Dział reklamacji ustosunkuje się do zgłoszenia i podejmie decyzję w zależności czy żądanie jest możliwe, czy też wymaga poniesienia przez sklep nadmiernych kosztów. W wypadku gdy żądania są niemożliwe do spełnienia konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy lub obniżenia ceny.
Sprzedawcy przysługuje prawo do zbadania przedmiotu reklamacji przez rzeczoznawcę w celu ustalenia czy towar rzeczywiście jest niezgodny z umową.
Czas powiadomienia konsumenta o swoim stanowisku przez sprzedawcę w wypadku reklamowania niezgodności towaru z umową wynosi 14 dni. Czas, w którym konsument może złożyć reklamacje wynosi 2 miesiące od dnia stwierdzenia wady przez klienta.
Zwrot towaru:
Zgodnie z prawem, w przypadku umowy zawieranej poza lokalem przedsiębiorcy, możesz zwrócić towar do 14 dni od daty doręczenia przesyłki przez kuriera. Towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym wraz z odstąpieniem od umowy sprzedaży.